گروه آموزشی مبدأ

گروه آموزشی مبدأ حاصل تجربه چندین ساله مشاوران زبده کشوری

گروه آموزشی مبدأ

گروه آموزشی مبدأ حاصل تجربه چندین ساله مشاوران زبده کشوری

گروه آموزشی مبدأ، در تمامی حوزه های کنکور سراسری ، کارشناسی ارشد، دکتری ، دانشگاه های بدون کنکور و مدارس آماده ارائه خدمت به مخاطبان عزیز می باشد.

  • ۰
  • ۰

چگونه می‌توانیم از دانشگاه انصراف دهیم؟

انصراف دادن از دانشگاه

انصراف دادن از دانشگاه روزانه

انصراف دادن از دانشگاه غیر روزانه

انصراف از دانشگاه و نظام وظیفه

جریمه انصراف از دانشگاه

حتما تا الان واسه همتون پیش اومده که یک تصمیمی بگیرین و بعدها از ادامه اون تصمیم منصرف بشین، خیلی وقت ها ادامه ندادن یک مسیر اشتباه میتونه کمک بزرگی به سرنوشت آدم ها بکنه و کاری کنه تا آدم همه چی رو از اول شروع کنه طبق همون ضرب المثل معروف ما که میگه “ماهی روهر وقت از آب بگیری تازه است” اما بعضی جاها موانعی سر راه این پشیمونی و منصرف شدن وجود داره که یکم داستان رو پیچیده میکنه یکی از این جاها هم انصراف از دانشگاه به منظور ثبت نام کنکور سراسری و شروع یک مسیر تحصیلی جدیده از اونجا که مقوله انصراف از تحصیل پر از قوانین عجیب غریبه که تو آئین نامه هاست و دسترسی بهشون هم خیلی ساده نیست مشاوران مبدا تصمیم گرفتن تا تو این مقاله با زبان کاملا خودمونی و به دور از اصطلاحات قلمبه سلمبه! تمامی مباحث مربوط به انصراف از تحصیل رو واستون توضیح بدن تا پایان همراه ما باشین.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی